Afgelopen zaterdag hebben we het werk even ingeruild voor muziek en gezelligheid tijdens het Toppers concert.
Met vervoer in stijl door Lekker Geel Busje, en dat zorgde al voor de nodige voorpret onderweg!
Na de mooie 5-1 wedstrijd NED-ZWE was het meezingen, dansen en vooral genieten van een topavond.


